zieg: (Leone Leoni)
[personal profile] zieg
Хрестоматійний мітинг у вересні 1991 року. Верховна рада вже проголосила суверенітет, і хоч його ще треба підтвердити на референдумі, однак про союзний договір уже не йдеться. Проте Народний рух "з розгону" збирає людей на Софійському майдані протестувати проти поїзда, який уже давно загув. Після кількох натхненних промов записних тогочасних ораторів шановне зібрання починає співати "Червону калину":
...кривавий з москалями тан... ...визволяти браттів-українців з московських кайдан...
І тут кілька хлопців вивішують на даху будинку, того, що зліва, якщо дивитись на пам'ятник, транспарант: "Київ проти Москви". Не давши зібранню доспівати бойову пісню з погрозами москалям, ведучий Павличко горлає в мікрофон, тицяючи пальцем у напрямку транспаранта: "Провокація! Ці люди - проти дружби з братнім російським народом!" Одразу ж десятків два охочекомонників кидаються в будинок виловлювати "провокаторів". На даху починається "тан".

Читаю блоґи френдів лютонаціоналістів. Бандеру цитують, Липинського виспівують... Радію їхній світоглядній свідомості. І раптом... найлютіший, найпереконаніший націоналіст, нацик, можна сказати, вміщує видивокльопик з улюбленою своєю музичкою. І це виявляється який-небудь Єґор Лєтов чи Баріс Ґрєбєнщікоф. Одна широковідома блоґерка, яку я щиро поважаю за все, що вона робить, "уміляєтся" Цвєтаєфой. Другий упісюється з пісень Висоцького.

Пожежі в кацапстані, як той казав, висвітлили. Якась добросерда гапочка запрошує погорільців у Коломию: http://community.livejournal.com/pozar_ru/113463.html. Наші круті націоналісти, всі такі червоно-чорні на аватарках, її палко підтримують, накидаються з матюками й кличками "націоналюга" (!) на тих, хто має щодо цього іншу думку, розказують, що треба бути людьми... То будьте людьми до кінця й запросіть у свою Коломию нещасних, наприклад, з Демократичної Республіки Конґо. Там узагалі капут, бідне населення дохне з голоду, вміючи тільки стріляти, плодитися й готувати одне з одного барбекю. Кличте їх до себе, жалійте. Може, й вони вас пожаліють колись. Як жаліли наших кацапи в тридцять третьому. Уявляю, як би й тепер раділи та зловтішалися вони, якби такі пожежі, боронь Боже, були в нас. Чому ці роздвоєні особистості не сприймають горя сомалійців, зате так прагнуть помагати москалям? На відміну від сомалійців, у москалів є держава - сильна, багата, яка "вас, каклов, корміт". От нехай вона тепер їх "накорміт". Вони її, в іпостасі свого мєдвепутіна, обирали значно більшим відсотком голосів, ніж наші двоногі - нашого. Дивно, але неписьменні українські селяни у 20-х роках були морально здоровіші й політично грамотніші, ніж багато нинішніх псевдо"нациків": http://pan-andriy.livejournal.com/213109.html

Date: 2010-08-10 08:59 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Всі згадані Вами совєцькі пісняри/поети не були насправді системно совєцькими, тому й захоплення ними нічого не додає і не відбирає від націоналіста. Це так, на мою думку прихильника творчості Лєтова. При тому я свідомий того, що Лєтов вважав себе червонішим за комуністів, але він зробив свій внесок в розкриття очей хоча б частині молоді часів перебудови, і це вже дозволяє йому пробачити чимало. В роки вдади Горбачова (1985 - 1991) мені було відповідно 17 - 23, і тогочасна естетика не могла на мене не вплинути. Системно совєцьке та інтелігентське я зневажав, а те, що вважав контрсистемним - те допускав у свій світ. Я ще Цоя додам до списку, і ДДТ, і Наутілус Помпіліус, котрих слухали в армії потайки від офіцер"я.

Висоцький, Цвєтаєва, Гребенщакофф - це інтелігентські куміри, а я неодноразово підкреслював, що між русо-совєцькою інтелігенцією є багато спільного з інтелектуалами Галичини. Оскільки люті націоналісти в нас відомо звідки, то чого дивуватися, що в них можна знайти їхні роліки або віршики? Пам"ятаєте загинув композитор Білозір? Ну хто ще може побитися до смерті за пісню, як не русскій і галичанин?

Стосовно допомоги русскім, то я вважаю, що запросити своїх знайомих - нічого нема в цьому поганого. А ось влаштовувати якісь показові акції нелогічно, бо дійсно - чому не Сомалі? А коли держава відправляє до РФ гелікоптер з еменесниками при тому, що самі ледве не палаємо - це просто бздура та пропагандонство.

Date: 2010-08-10 09:22 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
але ти вже в нас козарлюга..!:)

Date: 2010-08-10 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] mahavishnu.livejournal.com
цікаво, виходить, що бути українським націоналістом означає в тому числі не любити росію і все російське?

Date: 2010-08-10 09:25 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Оскільки я років на 13 старший, і систему застав у буйнішому її розквіті, то й контрсистемність моя глибша. Лєтов та інші помпілуси лишаються десь біля поверхні. Як не крути, а це слабина, гниле місце, яке легко проб'є кацапська пропаганда.
Щодо галичан - не вірте табашніку. Там трохи не так. Маючи жінку-галичанку, знаю.
Так, запросити можна саме знайомих. Тим більше, як я за цей рік розвідав (і завдяки ЖЖ також), що трапляються там серед маси відморозків-каклонєнавістнфікаф і нормальні люди. Але їх так ма-а-а-а-ало.

Date: 2010-08-10 09:26 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Їх є за що любити?

Date: 2010-08-10 09:31 pm (UTC)
From: [identity profile] mahavishnu.livejournal.com
ну наприклад я не вмію когось любити чи не любити лише за національною ознакою, тому й питаю. Тим більше мені дивно, що нелюбов за національною ознакою також може розповсюджуватись на творчі здобутки.

Date: 2010-08-10 09:42 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
А я вмію. Можу визнавати мистецьку вартість "творчих здобутків", однак любити, даруйте, не зобов'язаний.
ЇХНЯ нелюбов до нас розповсюджується НА ВСЕ. Має бути симетрична відповідь.

Date: 2010-08-10 09:43 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Це ви кому?

Date: 2010-08-10 09:43 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
а ми вже на ви?

Date: 2010-08-10 09:45 pm (UTC)
From: [identity profile] mahavishnu.livejournal.com
Тобто, відповідь на моє перше питання - однозначно так?

Date: 2010-08-10 09:47 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
А ми знайомі?

Date: 2010-08-10 09:48 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
та кілька разів ніби ледь не потаємним перекидались.. А чому питаєте?

Date: 2010-08-10 09:49 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ви - слідчий?

Date: 2010-08-10 09:50 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Потаємним чим? А питаю, бо світ же ж тісний.

Date: 2010-08-10 09:51 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Та тісний. У світлі цього: то чому б не помогти ближньому, га? Чи запис зроблено під чорний гумор?

Date: 2010-08-10 09:51 pm (UTC)
From: [identity profile] mahavishnu.livejournal.com
Ні, я просто задав питання, на яке мені цікаво одержати відповідь від людини, думка якої мені небайдужа. Якщо з якихось причин воно Вам неприємне, я не наполягаю на відповіді.

Date: 2010-08-10 10:04 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ви любите трудовий колектив, скажімо, Трипільської ТЕС? Я люблю. Хоч і не знайомий з жодною людиною звідти. Але вони дають електрику, тепло й не заперечують мого права жити на світі.
Скажіть мені, коли ласка: за що любити Росію й російське?

Date: 2010-08-10 10:06 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Хто такий цей ближній? Москалі мені не ближні. Вам вони ближні?

Date: 2010-08-10 10:09 pm (UTC)
From: [identity profile] mahavishnu.livejournal.com
Я не можу сказати, що я люблю Росію й російське. Але не можу сказати, що не люблю. Сама по собі Росія мені байдужа, так само як і колектив Трипільської ТЕС. Я люблю і не люблю конкретних людей, конкретні ідеї і конкретні явища. А російські вони чи, приміром, американські, особисто для мене не дуже суттєво. У чомусь я навіть вам заздрю - що якась країна і її народ в цілому (окрім України) може викликати у вас такі сильні емоції.

Date: 2010-08-10 10:10 pm (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Ну, я намагаюсь триматись подалі ворожих таборів, але це не означає, що десь між ними не переховуються добрі люди. Чи може усе раптом стало таким однозначним?
Цілком розумію, що часом людині потрібно дати сигнал її окремішності, бо тоді у неї починає світати у голові. Але тоді потрібно константувати, що таким чином когось поганого намагаються зробити кращим.

Date: 2010-08-10 10:20 pm (UTC)
From: [identity profile] karno86.livejournal.com
Не згодний з Вами, пане Олексо... Все одно ми від Росії нікуди не дінемось, тому треба співпрацювати з їхніми нормальними людьми.
А шибанутий націоналіст і, скажімо, прихильник Цоя - в порядку речей, як на мене. Я сам таких людей бачив. Естетика не повинна залежати від політики.

Date: 2010-08-10 11:20 pm (UTC)
From: [identity profile] lesya123.livejournal.com
все правильно.

щодо сомалі:
Росія - велика країна і росіянам на щастя є куди йти - в глиб своєї країни.
розкуркулених українців вивозили в поле/тайгу на мороз, а у цих ще частина літа і вся тепла осінь попереду. та й рускі люди ж там живуть - допоможуть..

Date: 2010-08-11 12:05 am (UTC)
From: [identity profile] rowanne-tree.livejournal.com
хахли ж вони такі і є, і ніяка історія їх уму-разуму не навчає.
про них вєлікє русскіє пишуть, та і прямо у вічі говорять, що хахли жадниє, що вони газ расійскій варують, що вони холопи, які працюють на Расєю-матушку, що вони салоєди і тупі, що у них мова, то жопомова, або на крайні випадок, смішной діалєкт. а хахли втираються і в котрий раз підставляють спину расєйскаму брату.
ось тілики одне слово написала у гуглі, і подивіться на лінки, почитаєте.
"жопомова"
http://www.google.ca/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=%D0%B6%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0&btnG=Google+Search&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Date: 2010-08-11 05:12 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
1. Мене більше за естетику непокоїть те, що наші нацпатриоти з таким піднесенням ставляться до російської радикальної опозиції. Скільки од в інтернеті нападу на адміністрацію у Хімках! А якщо трошки подумати, то там більшість складали нацболи та антифа. І ті, й інші не визнають права Українина існування, а другі засвітилися вбивством українського юнака-патріота в Одесі. Якщо ці люди колись прийдуть до влади, то їхня політика стане в рази більш ворожою до нас, ніж путіномедведєвська.

2. В Галичині більшою мірою, ніж в індустріальних чи аграрних регіонах визначен інтелігентський шар у суспільстві. А я інтелігенцію ненанвиджу незалежно від їхньої політичної чи національної орієнтації. Люди, котрі базують свої погляди не на практиці і філософському осмисленні практики, а на літературних творан написанних "більш, ніж письменниками" - не той типаж, з котрим я можу порозумітися. З галичанами в мене спільний бізнес, а це людей розкриває не менше, ніж ведення спільного господарства супругами, отже також маю свої спостереження.

Про подібність українсько-інтелігентської свідомості до русскої тут:
http://kerbasi.livejournal.com/46144.html

Вся та противсішна кампанія, завдяки котрій маємо вьісокоповажність на троні, вона ж звідти і пішла разом з некритичним обожнюванням Ющенка, що його остаточно розбестило. І їхні антипольські вибрики з "орлятами" та написами на пам"ятниках завжди вибухали дуже "вчасно", в моменти найвищої інтенсивності контактів з Польщею. ФСБ організувало, кажете? Як практик, засвідчу, що пересічна освічена людина з Галичини з цією "операцією" ФСБ принаймні тоді була солідарна. Зараз вже в декого полуда з очей сходить, але вже це нічого не міняє, бо "хороший автобус уєхал бєз нас, хороший автобус уєхал прочь" (пардон, це з Єгора Лєтова :-))

Їм там легко йти на принципи, бо навіть Табачник прагне їх не знищити, а відокремити. А як жити нам тут та нашим однодумцям на сході і півдні - про це противсіхи не замислювались.

3. В Росії настрої кращих людей, коли прийшов Путін були саме "противсішні": ескапізм, "хай робить, що завгодно, аби не було катастрофи і не така потвора, як Єльцин", "принаймні, молодий" і т.д. Сподіваюсь, що ці лісні пожежі стануть чимось на кшталт Чорнобиля для СРСР, тобто останніс цвяхом в труну ілюзій.

Date: 2010-08-11 06:15 am (UTC)
From: [identity profile] ponedilok.livejournal.com
Мені ще подобається бінарність погляду на світ: або "любити", або "не любити" (чи то пак, "ненавидіти"). Ніби немає інших варіянтів.
Щось аналогічне пролітало нещодавно в жж http://fish-ua.livejournal.com/314970.html

Date: 2010-08-11 06:42 am (UTC)
From: [identity profile] nikolauskass.livejournal.com
згоден що до "нацдемів" а музичні смаки вони різні. до речі а як бути з західною сценою, зокрема металевою?

Date: 2010-08-11 07:21 am (UTC)
From: [identity profile] ulcwest.livejournal.com
Якщо триматися логіки пани Олекси,то "справжньому українцю" не пасує слухати музику у виконанні Горовіца,Ростроповича, "Віртуозів Москви" та іже з ними, включно з відомими рокерами. Тоді також треба забути,що в загонах ОУН-УПА воювали росіяни і євреї. А ще краще - обгородити Україну високим парканом,виселити всіх "неаріїв" і жити-заживати і горя не знати :-)))) Тицяти,що кому слухати,як і коли - це вже перебір :-))) А щодо інтелігенції - то вже був один "вождь",який її не долюблював :-))) Інтелігенцію,як і,зрештою"усіх інших,узагальнювати не треба. Часом "свій рідний" гірший від "москаля",як відомо :-)))

Date: 2010-08-11 07:42 am (UTC)
From: [identity profile] joanerges.livejournal.com
З великим зацікавленням ознайомився з постом та коментарями

Date: 2010-08-11 09:00 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Та країна і той народ ду-у-у-уже постаралися, щоб викликати сильні емоції не тільки в мене.

Date: 2010-08-11 09:04 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
У мене, власне кажучи, неправильний заголовок, бо шизофренію не треба плутати з "множинною особистістю". На разі - з роздвоєнням особистості. Що робити, щоб нормальних людей у них стало більше? Тут у своїй країні це не вдається, що вже казати про якесь Залісся.
Загалом, краще ніде не дітися від десятка Росій, ніж од нинішньої однієї.

Date: 2010-08-11 09:06 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
У цьому конкретному випадку будь-яка небінарність веде до загибелі.

Date: 2010-08-11 09:09 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Та я не про нацдемів кажу. Я про крутих націоналістів - думаю, ви стикалися в ЖЖ і, можливо, в житті. Не знаю, як можна люби хоч щось у тому, хто тебе ненавидить і бажає твоє смерті. Це і є шизофренія.
Західна сцена не входить у межі обговорюваної теми.

Date: 2010-08-11 09:12 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Я тицяю, що слухати, не замороченому телевізором загалу, а тим, хто називає себе націоналістами. І де я писав про інтелігенцію, це питомо кацапське поняття? Наче ніде.

Date: 2010-08-11 09:17 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Це думка, яку я м'яко так протягую за всіма словами - виокремлювати особистість з натовпу. Чи є в Заліссі особистості, варті виокремлення? Є. Їх, на жаль, дуже небагато. А в сукупності кацапський натовп діє як зграя позбавлених індивідуальності особин. Як вони однаково закричали: "нєт нікакой дупамови, нєт нікакіх укров" - варто було якомусь Васерманові підкинути їм цю "думку".

Date: 2010-08-11 09:18 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Дякую. Коротко і влучно.

Date: 2010-08-11 09:19 am (UTC)
From: [identity profile] promonaut.livejournal.com
Так, теплотехніка їх якраз підвела:)

Date: 2010-08-11 09:29 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
З вашим дописом, на який ви даєте лінк, я згоден абсолютно. Десь колись читав про російську "інтелігенцію" (беру в лапки цей цілком московський термін), про її психологічну й соціонічну непоєднуваність з московитським загалом - бо ця "інтелігенція" найчастіше чужа московитим генетично, расово. Це переважно колишні українці, євреї, французи, німці. Часом досить давно колишні, але походження все одно дається взнаки. Етнічний кацап рефлексій позбавлений.
Щодо галицької "інтелігенції" - для неї справді характерний ескапізм. Наш джаз, наші художники, наша кава, наша пивниця з пляшчиною від першої броварні, а в разі скрути - польське радіо, польське ТВ або й просто чкурнути до КракОва.

Date: 2010-08-11 10:31 am (UTC)
From: [identity profile] karno86.livejournal.com
"другі засвітилися вбивством українського юнака-патріота в Одесі".

Там все не так просто... Чувак сам був досить нарваним...
До речі, той же Максим Чайка не любив, коли його називають "патріотом". Цитую близько до сказаного: "Я вообще не люблю слово "патриот" и не знаю, что это такое. Я - националист" (с)

Date: 2010-08-11 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
Вся та противсішна кампанія, завдяки котрій маємо вьісокоповажність на троні, вона ж звідти і пішла

ви либонь погано поінформовані

Івано-Франківська - 2.84%
Львівська - 4.15%
Тернопільська - 2.83%

це при тому, що відсоток "противсіхів" по Україні - 4.36

Київська - 5.10%
Дніпропетровська - 6.75%
Харківська - 5.12%
Польтавська - 5.75%
м.Київ - 8.05%

Date: 2010-08-11 10:49 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не про відсотки, а про тих, хто більше за все агітував на популярних ресурсах.

Date: 2010-08-11 10:51 am (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Як він себе називав, і яким він був чуваком, ніяк не міняє того, що його вбили представники орзанізованої і керованої з-за кордону організації. І також ніяк не пом"якшує їх відвертої українофобії.

Date: 2010-08-11 01:48 pm (UTC)
From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com
ну, за це не скажу, я в них прописку не перевіряв
а цифри кажуть самі за себе

Date: 2010-08-11 03:42 pm (UTC)
From: [identity profile] karno86.livejournal.com
Відверто кажучи, не володію ситуацією на 100 відсотків, так що не буду нічого стверждувати, але чув, що деякі очільники антифа були якраз україномовні, тоді як їхні противники, що позиціонували себе ультранаціоналістами, спілкуватись російською. Оскільки маю багато україномовних знайомих саме лівих переконань (і причому дуже світлих голів), то не берусь коментувати цю ситуацію якось однозначно.

Date: 2010-08-11 05:29 pm (UTC)
From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com
Я не суддя, щоб виносити об"єктивне судження, зваживши усі докази. Для мене критерій - практика. Коли антифа підріжуть якогось гопника типу тих, хто атакував книгарню "Сяйво", я тоді повірю, що вони дійсно ліві, антиімперіалісти, антифашисти і Україна їхня рідна країна. А наразі не маю підстав їх поважати та вважати українцями, якою б мовою вони не спілкувались.

Date: 2010-08-11 06:38 pm (UTC)
From: [identity profile] ulcwest.livejournal.com
Вибачаюсь за "інтелігенцію" - сплутав вашу статтю з коментарем :-) Щодо "лютих" згоден,що краще відкрито любити те,що подобається,ніж говорити одне, а робити інше :-)

Date: 2010-08-11 07:36 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Як може одна й та сама людина сповідувати два протилежні підходи до життєвих вартостей? Тобто, любити те, з чим маєш боротися? Це і є те, що психіатри називають "множинна особистість".

March 2012

S M T W T F S
     1 2 3
4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Style Credit

Page generated Dec. 27th, 2025 09:19 pm
Powered by Dreamwidth Studios

Expand Cut Tags

No cut tags

Most Popular Tags

Page Summary