zieg: (Misce)
[personal profile] zieg
Коли мої старші діти ходили в дитсадок, до них мав прийти ветеран. Я в той день просто залишив малих дома. Бо що б вони зрозуміли з розповідей діда "про наших і німців"? Для них ті німці - далекі родичі кота в чоботях. А мені довелось би чухати потилицю й пояяснювати, хто кому джедаї. Тут же кандидат філ.наук, депутат облради, партійний функціонер високого рівня преться в дитсадок і воює з малими дітьми.

Я ще на початку пєрєстройки помітив, що в усі, як тоді казали, неформальні організації запроваджують психічно хворих людей. Мій друг Сергій Федоринчик ("Зелений світ") на прес-конференції так і спитав про це в генерала ГБ Марчука - навіщо ви, мовляв, так робите? І в той же вечір невідомі вибили йому чотири зуби.

Виходить, що Тягнибок - таки теє? Бо хіба б терпів у партії таку дурну відьму? Філолога, який (яка) каже: "Як ти називаєшся?" Філолога, який (яка) не міг не бачити партійної прокламації "Матюки перетворюють тебе В москаля". Філолога, "мовознавчі" статті якої змушували мене знизувати плечима.

Вісімнадцять років моєї тяжкої праці перекреслила роликом на ЮТюбі одна клімактерична галицька ідіотка. Точно що жовто-блакитна вітренко.

Date: 2010-02-21 08:51 pm (UTC)
From: [identity profile] motaradi.livejournal.com
"Матюки перетворюють тебе В москаля"
"Як ти називаєшся?" - а як правильно?

Date: 2010-02-21 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
НА москаля
Як тебе звати? Як тебе звуть?

(no subject)

From: [identity profile] motaradi.livejournal.com - Date: 2010-02-21 08:56 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-21 09:14 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: 2010-02-21 09:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:10 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cikavo.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:19 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:21 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cikavo.livejournal.com - Date: 2010-02-22 10:44 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:20 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] induktor.livejournal.com - Date: 2010-02-22 11:14 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:27 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: 2010-02-21 11:32 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kerbasi.livejournal.com - Date: 2010-02-22 06:40 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] raw-stick.livejournal.com - Date: 2010-02-22 08:09 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com - Date: 2010-02-22 06:47 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] diversey-ua.livejournal.com - Date: 2010-02-21 11:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] induktor.livejournal.com - Date: 2010-02-22 11:16 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aandrusiak.livejournal.com - Date: 2010-02-22 09:50 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kermanich.livejournal.com - Date: 2010-02-22 04:56 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-21 09:06 pm (UTC)
From: [identity profile] psychiatrus.livejournal.com
Я думаю - не варто падати духом, таких варятів на кожному кроці витстарчає...А кліп - це дійсно ілюстрація дурості, бо по-іншому це не назвеш...

Date: 2010-02-21 09:11 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Ну що ви. Я не падаю духом. Я за Брєжнєва жив, я таких ідіотів бачив, що ого. Але прикро, що це ж ніби "з нашого боку". Дуже багато вона шкоди зробила. Дуже. Як Януковичу жінка його Люда.

(no subject)

From: [identity profile] psychiatrus.livejournal.com - Date: 2010-02-21 09:28 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-21 09:09 pm (UTC)
From: [identity profile] ithaka-girl.livejournal.com
Отже, то їхня була прокламація? Пам.ятаю, побачила її в метро чи десь, їду й думаю собі: "в" кого ж це вони (автори) перетворилися, якщо я - "москалька" - бачу помилку, а вони - ні?

Date: 2010-02-21 10:32 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Отож. Але це поширена хвороба націоналістів, що наших, що заліських - кволе й хирляве володіння рідною мовою. Це як фірмовий знак.

Date: 2010-02-21 09:26 pm (UTC)
From: [identity profile] logvynenko.livejournal.com
в її "промові" купа дебілізму...

Date: 2010-02-21 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Що винні бідні дітки? Краще б сценарій дитячого свята написала.

Date: 2010-02-21 09:29 pm (UTC)
From: [identity profile] dereks.livejournal.com
не міг зрозуміти про кого мова. Тепер коли зрозумів і прочитав біографію на оф. сайті не знаю як реагувати на таке:
"Із другої спроби вступила до Львівського державного університету ім. Івана Франка на філологічний факультет (українська філологія), де навчалась до 1987 року."

Як учили на уроках літератури: що цим хотів сказати автор?

Date: 2010-02-21 10:16 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Воістину, що?

Date: 2010-02-21 09:41 pm (UTC)
From: [identity profile] varda-storm.livejournal.com
В мене складається враження, що у "Свободи" відсутні будь-які уявлення про кадрову політику. Попри всю мою повагу до Тягнибока, дивлячись на імбіцилів з нашого запорізького осередка, я навряд чи проголосувала б за цю партію на виборах. Бо розумний Тягнибок далеко, а ці, так би мовити, "націоналісти" поруч.

Date: 2010-02-21 10:20 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Історія повторюється. Наприкінці 80-х усі сільські й міські божевільні пішли в Рух, чим закопали міф про нього, тепер національно свідомі божевільні стали "додзвонювачами" радіо "Культура". Особливо буйні - месіями по дитсадочках.

(no subject)

From: [identity profile] strybunec.livejournal.com - Date: 2010-02-22 08:24 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] varda-storm.livejournal.com - Date: 2010-02-22 09:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:27 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-21 09:52 pm (UTC)
From: [identity profile] karno86.livejournal.com
Польською nazywam się
Відповідно, галицькою - "називаюсь" )))

Date: 2010-02-21 09:57 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_yoko_/
а хіба не "мам на імьє"?=))

(no subject)

From: [identity profile] karno86.livejournal.com - Date: 2010-02-21 09:59 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-21 09:56 pm (UTC)
From: [identity profile] http://users.livejournal.com/_yoko_/
всі аргументи перекреслені особистим випадом "клімактерична". фі.

Date: 2010-02-21 10:14 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
У пані Ф. - типові симптоми галицького клімаксу. Істерія, месіанські манери, некритичне ставлення до себе й до ситуації, фіксація на недоосягнених ідеях. Краще б, яко пурєдна львішська кубіта, ходила би до греку-катуличької церкви.

(no subject)

From: [identity profile] cikavo.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] cikavo.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:22 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-21 10:29 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] joanerges.livejournal.com - Date: 2010-02-22 12:10 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:01 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:55 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-21 11:06 pm (UTC)

Date: 2010-02-22 12:05 am (UTC)
From: [identity profile] joanerges.livejournal.com
Не просто терпить, а й нагороджує золотим знаком члена партії...
А загалом гидко так після цього ролику...

Date: 2010-02-22 01:36 am (UTC)
From: [identity profile] voronia.livejournal.com
Краще б пані Фаріон до батьків з цими промовами ходила - "в народ". Бо дорослі могли б їй якось відповісти. І чим в Україні займається Речник прав дитини?

По селах би бібліотеки закладали. А то дають тільки привід для сміху, всім, хто в цьому зацікавлений. Коментарі під відео не тішать.

Ви ще її листа до Януковича не читали?

Date: 2010-02-22 08:27 am (UTC)
From: [identity profile] strybunec.livejournal.com
Тягнибок - не таки теє. Один розумний товариш пояснював чому у партії такі кадри які є. Відповідь була хороша - всі розумні і гарні патріоти-професіонали гаразд критикувати, але щось ніхто не поспішає всупити в партію і тягнути нелегку партійну лямку.

Date: 2010-02-22 07:31 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
От мені розумному й гарному патріотові є що тягти, крім партійної лямки. Хоча... Якщо ситуація, боронь Боже, зміниться, хтозна, що доведеться тягти. Може, й партійну лямку.

Date: 2010-02-22 09:14 am (UTC)
From: [identity profile] kot-vasily.livejournal.com
Може, це паранойя брежневської пори, але я у кожній пасионарній національно свідомій постаті бачу сексота.

Date: 2010-02-22 03:25 pm (UTC)
From: [identity profile] yaro75.livejournal.com
+1
Тягнибок дискредитує національну ідею
сумнівів і не було, якби не дискредитував, його б і не піарили

(no subject)

From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com - Date: 2010-02-23 12:12 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] yaro75.livejournal.com - Date: 2010-02-23 10:47 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-23 04:23 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com - Date: 2010-02-24 04:00 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 07:55 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] kot-vasily.livejournal.com - Date: 2010-02-22 08:38 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com - Date: 2010-02-22 08:56 pm (UTC) - Expand

Date: 2010-02-22 10:27 am (UTC)
From: [identity profile] anoushe.livejournal.com
+++
Виходить, що Тягнибок - таки теє?
+++

А що, були сумніви?

Date: 2010-02-22 12:37 pm (UTC)
From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com

обранням януковича покладено край проету націонал-загумінкової україни, котру ви будували, - україни вишиванок, крашанок і віршиків.

те що приходить, - "A terrible beauty is born"

Date: 2010-02-22 08:00 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Чого це ви вирішили, що я саме таку Україну будував? І невже комусь, крім ілюмінатів, стане краще жити на світі, якщо українці зникнуть?

(no subject)

From: [identity profile] trohy-snihu.livejournal.com - Date: 2010-02-22 08:05 pm (UTC) - Expand
From: [identity profile] xyu.livejournal.com
сам про це і росказав: ходив до них з власноі волі на розмови,

БЕЗ ПОВІСТОК, БЕЗ ОРДЕРУ - сам, а потім пішов служити в їх армію

Армія- це 'путівка в комуністичне і гебешне життя- без арміі совяча кар'єра не йшла. То всі знають, ті хто у 80і був в тємі.

у 86му ВСІ хто бував в мене вдома, а це думаю не меньше 25 осіб, це ті хто сказав мені сам-
поступово були допитані у КГБ в Київі.

Викликали їх звоником. Уроди ці ще і підписували в кгб те шо ім підсунули:

тіпа Кабуд закликав до озброєного повалення совка.

Ну не те шоб я не симпатизував тій ідеї, але відкрито я про це з тими йолопами 'приятелями' ніколи не розмовляв.

Далі ще були історії, так що маю розуміння як це було і в випадку стукачіка тягнивбока, шоб його підняло та й гепнуло
Edited Date: 2010-02-22 07:27 pm (UTC)

Date: 2010-02-22 07:30 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Зі змістом я згоден. Усяке слово має свою силу і вживати його слід у належному контексті і в належному місці. Мене дратують не тільки всує вжиті матюки, а й слова паразити. Как би.

Date: 2010-02-23 12:35 am (UTC)
From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com
Ще не коронувався новий бабай, почнеться таке, шо багато хто буде сміятись з випадку з Ф., як згадає.
Все, абсолютно все може бути у нас.
Невже ні в кого нема відчуття ненормальності всього в цілому, шо стільки емоцій до однієї особи?
Так, дисредитувала національну ідею, а вона є та ідея, чому вона у всіх різна?

А одна Ф. винна, знищила нашу державу, Мата Харі така. Вона одна принизила дітей України, більш ніхто.
Батьки мають право вибору імені і будуть мати.
в Інтернеті є статистика, якими іменами називають дітей тепер і в яких пропорціях, ніхто батькам не боронить.

Date: 2010-02-23 04:28 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Погоджуюся з вами щодо бабая. А емоцій стільки тому, що ця особа - досить помітна, вона входить у керівництво фактично єдиної не просто націоналістичної, а я б сказав, єдиної української партії. І отаке впороти. Державу Фаріон не знищила, проте українській справі завдала вельми потужного удару. Повторюся: якби не рідна жінка Людмила з її наколотими апельсинами, бабай міг би перемогти ще 2004 року.
Щодо імен - я цілком згоден з суттю. Проте форма подачі перекреслила суть.

(no subject)

From: [identity profile] ex-pamerast.livejournal.com - Date: 2010-03-04 02:50 am (UTC) - Expand

Date: 2010-02-23 04:22 am (UTC)
From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com
Це, може статись, буде причиною прикрутити деякі гайки в українській культурі і освіті і зробити нашу інтелігенцію згідною, тобто співучасником.
Демократія - оружіє Януковича.
Показуха, здається.
Чи заказуха. Побачим.

Date: 2010-02-23 04:30 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Отож. НМД, це була психологічна операція. Як колись з Хмарою та ментом Ґріґорьєвом. Надо вже вчасно й декому доречно все сталося.
From: [identity profile] chumacky-shlyah.livejournal.com
"Виходить, що Тягнибок - таки теє?"
Щось кілька місяців тому мені трапилось побувати на зустрічі з Фаріон в Будинку Архітектора. Людей було багато і зала гриміла оплесками. Її можна сприймати або не сприймати, але не можна сказати, що Тягнибок "теє", тому що її тримає. Крім того, мені би було дуже цікаво, хто є справді інтелектуалом, оратором від націонал-патріотичних сил? Тобто, чи є з чого вибирати?
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Я часто довіряю інтуїції. І от здавалось мені досі, що Олег - справжній. До речі, я голосував за нього. А от пані Ф., ще відколи я почув її ім'я, справляла враження божевільної. Навіть у її чудернацьких мовознавчих "дискурсах". Такими людьми напрочуд легко маніпулювати. От нею й маніпульнули. Одначе - лідер має знати моральні, ділові, психологічні (та психічні) особливості людей своє команди. Невже Олег аж так не тямить у людях? Через те й почали в мене з'являтися думки про "теє"...
Іще - як нема що їсти, то треба пхати в пельку все підряд? Краще не мати "інтелектуала, оратора" взагалі, ніж мати таку неадекватну особу.

Date: 2010-02-24 03:45 am (UTC)
From: [identity profile] sul-qwa.livejournal.com
Пані Ф., видно, представляє і задовольняє певну частину електорату Тягнибока. Задовольняє певну частину, тобто не всіх. Інші слухають інших тягнибоківців, я ось читаю і люблю Білозерську.
Люди там - різні і Ф. заповнює певну нішу, я думаю. До того, шоб попасти в двійку кандидатів на пост президента, Тягнибоку ше далеко. Так шо...
Напевно зараз він задумається. І з Януковичем - президентом, йому особливо треба бути начеку.

Date: 2010-02-25 06:34 am (UTC)
From: [identity profile] mykolap.livejournal.com
Федоринчик сам став за останні роки якимось дивним, називає сеье правозахисником, але за ідеального президента вважає Лукашенка, казав, що йому не подобається Ющенко, бо мало чиновників садить в тюрму

Date: 2010-02-25 10:55 am (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Та трохи є. Коли людина два десятиліття перебуває на вістрі боротьби хоч за щось, то певні зміни в психіці мусять відбуватися. Я тепер бачу Сергія десь раз на рік, не частіше, тому мені важко щось сказати, але підозрюю, що він, як логічний екстраверт, цінує в людях здатність до логічного мислення й системних вчинків. Під цим поглядом Лукашенко має незрівнянно більше плюсів порівняно з Ющенком. Крім того, дії Лукашенка пояснювані й пояснені, а Ющенкові вчинки часом годі збагнути взагалі.

Date: 2010-09-03 04:00 pm (UTC)
From: [identity profile] magner58.livejournal.com
Свобода? Тягнибок? Фаріно? Кловни? Це суть одне. Верещати що УПА брала автомати і боролася з москалями та жидвою може тільки кловн. Або диверсант. Мені здається що як і у випадку з фемен ближче до другого.

Date: 2010-09-03 05:44 pm (UTC)
From: [identity profile] nehrebeckyj.livejournal.com
Треба було сказати пошепки, ге?

(no subject)

From: [identity profile] magner58.livejournal.com - Date: 2010-10-01 11:45 am (UTC) - Expand

March 2012

S M T W T F S
     1 2 3
4 5 6 7 8 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Style Credit

Page generated Dec. 28th, 2025 05:02 am
Powered by Dreamwidth Studios

Expand Cut Tags

No cut tags

Most Popular Tags